Σάββατο 5 Νοεμβρίου 2011

ΧΑΤΖΗΘΕΟΔΩΡΟΥ : "ΕΧΩ ΔΕΙΞΕΙ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΜΟΥ"



«Ήταν μία τεράστια νίκη απέναντι στην καλύτερη ομάδα, τον πρωταθλητή Ολυμπιακό. Ο Ολυμπιακός ήλεγχε το σκορ, ωστόσο το κέρδος σε αυτή τη νίκη είναι ότι βρήκαμε τα ψυχικά αποθέματα και κάναμε την ανατροπή στο τέλος. Η παρουσία του κόσμου ήταν εξαιρετική, φανήκαμε τυχεροί στο τελείωμα και πήραμε αυτή τη σπουδαία νίκη. Έχει ανέβει η ψυχολογία μας ενόψει του αγώνα με την Καζάν, είναι ένα παιχνίδι χωρίς αύριο, βλέπουμε βίντεο, διαβάζουμε την ομάδα και ξέρουμε ότι δεν έχουμε άλλη ευκαιρία», ήταν το αρχικό σχόλιο του Θοδωρή Χατζηθεοδώρου.

Και συμπλήρωσε: «Είμαι πολύ χαρούμενος που η επιστροφή μου, συνοδεύτηκε με θετική εμφάνιση και δεν ένιωσα κάποια ενόχληση στο πόδι μου».

Ερωτηθείς εάν η εμφάνισή του ήταν και μία απάντηση στους ανθρώπους του Ολυμπιακού, ο έμπειρος πολίστας της Χίου, δήλωσε: «Καμία σχέση, δεν είμαι χθεσινός. Παίζω σε επίπεδο πρωταθλητισμού τόσα χρόνια κι έχω δείξει ποια είναι η αξία μου. Δεν έχω ανάγκη από μεμονωμένα παιχνίδια για να δώσω απαντήσει. Με χαροποιεί ωστόσο ιδιαίτερα γιατί διέψευσα κάποιους ειδήμονες του χώρου που έλεγαν ότι ο Χατζηθεοδώρου έχει τελειώσει αθλητικά και δεν μπορεί να παίξει. Στον Ολυμπιακό δεν έχω να δώσω καμία απάντηση, εγώ έφυγα με την παλιά διοίκηση με την παρούσα διοίκηση δεν έχω κανένα πρόβλημα. Προχωράω σαν επαγγελματίας».

Το σχόλιο του, για τον χαρακτηρισμό «ηγέτης» που του έδωσε ο προπονητής του μετά το τέλος του αγώνα απέναντι στον Ολυμπιακό, ο Θοδωρής Χατζηθεοδώρου δήλωσε: «Τον ευχαριστώ πολύ. Είναι από τα ελάχιστα άτομα που με στήριξαν ως τραυματία. Τον ευχαριστώ διπλά για τα καλά του λόγια. Με τον Ολυμπιακό ήμουν εγώ, αύριο θα είναι κάποιος άλλος. Όλα τα γκολ ήρθαν μετά από ομαδική προσπάθεια. Ξεχνάμε τη νίκη με τον Ολυμπιακό, επικεντρωνόμαστε στο ματς με την Καζάν και το μεγάλο πρόβλημα μας αυτή τη στιγμή είναι το κολυμβητήριο, αφού δεν έχουμε χώρο να προπονηθούμε».

Κλείνοντας, συμπλήρωσε: «Ο Καραμπέτσος αποδεικνύει ότι του αξίζει η θέση στην Εθνική. Τα πάντα ξεκινούν από τον τερματοφύλακα, όπως και στον Ολυμπιακό, ο Βολτυράκης και μετά ο Δεληγιάννης ήταν οι ακρογωνιαίοι λίθοι, έτσι τώρα με τον Φίλιππα. Είναι ψυχολογική τόνωση για εμάς να κρατά στα χαμηλά το σκορ η άμυνα, είμαστε πιο συγκεντρωμένοι στην επίθεση».

Συντάκτης: Έφη Χρυσανθοπούλου
onsports.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: