Παρασκευή 23 Δεκεμβρίου 2011

ΧΑΤΖΗΘΕΟΔΩΡΟΥ : "ΚΑΘΕ ΟΜΑΔΑ ΘΕΛΕΙ ΕΠΙΜΟΝΗ ΚΑΙ ΥΠΟΜΟΝΗ ΓΙΑ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ"

Χατζηθεοδώρου: «Θα ήθελα να είμαι στην οικογένεια του Ολυμπιακού»





Για τα αίτια του «διαζυγίου» του από τον Ολυμπιακό μίλησε ο Θοδωρής Χατζηθεοδώρου, εκφράζοντας και πάλι παράπονα για τη στάση του συλλόγου απέναντί του, αλλά αυτή τη φορά μίλησε για την επιθυμία του να επιστρέψει.



Διαβάστε επίσης...
Πενθήμερο ρεπό στον Ολυμπιακό!
Πάει… Πλατεία ο Ζαραδούκας
«Ερυθρόλευκη» προϊστορία με Θρασύβουλο
Ανανέωσαν τον δανεισμό Τάτου και Μήτρογλου
Δώρο της Μόντενα στον Ολυμπιακό


Ο πρώην πολίστας του Ολυμπιακού και νυν της Χίου σχολίασε την δικαστική διαμάχη με την τότε διοίκηση, τις αντιδράσεις από τον κόσμο του Ολυμπιακού μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό ΝovaSport FM.

Αναλυτικά τα λόγια του για όσα τον ώθησαν να αποχωρήσει: «Έχουν γίνει κάποια πράγματα και έχει βγει η μισή αλήθεια προς τα έξω. Έχει ακουστεί η πλευρά του Ολυμπιακού. Είναι η πρώτη φορά μετά από περίπου δύο χρόνια που μιλάω σε κάποιο μέσο. Όταν μιλάω, λέω την αλήθεια και χρησιμοποιώ επιχειρήματα. Πάρα πολύ σύντομα θα βγουν προς τα έξω τα πραγματικά γεγονότα, με αποδείξεις και στοιχεία. Θα μιλήσω καθαρά για το εξωαγωνιστικό κομμάτι. Τα πάντα τα αφήνω πίσω και κοιτάω το μέλλον. Υπάρχει μία δικαστική διαμάχη με τον Ολυμπιακό και έχει διαστρεβλωθεί. Μαζί με άλλα παιδιά έχουμε καταθέσει αγωγή για τα δεδουλευμένα μας. Είναι κάποια χρήματα που έχουμε δουλέψει και περιμένουμε να δικαιωθούμε. Το θέμα, όμως, που συζητείται είναι επειδή ζητάω από τον Ολυμπιακό αποζημίωση, αφού όταν με έδιωξαν είχα συμβόλαιο για ακόμη ένα χρόνο. Βρείτε μου έναν υπάλληλο που τον απολύουν χωρίς να του δώσουν αποζημίωση. Ο Ολυμπιακός το έκανε ελάχιστες μέρες πριν λήξει η μεταγραφική περίοδος και έψαχνα ομάδα. Παρότι κάποιες ομάδες με ήθελαν, δεν μπορούσαν να με πάρουν, επειδή είχαν κλείσει τα ρόστερ τους.

Τελικά την τελευταία στιγμή ήρθε η πρόταση από την Παρτιζάν. Την ίδια ώρα, όμως, πλήρωνα το ενοίκιο του σπιτιού στην Αθήνα, το μαγαζί μου-ένα πρακτορείο ΠΡΟ-ΠΟ, πήγαινε από το κακό στο χειρότερο και γενικά υπήρχαν κάποια περιστατικά που επηρέασαν άσχημα την προσωπική μου ζωή. Επίσης, μία μέρα αφότου έφυγα για τη Σερβία, ο πατέρας μου έπαθε έμφραγμα και παρότι είμαι δύο μέτρα άντρας έκλαιγα στο νοσοκομείο. Κάποιοι έλεγαν ότι ο Χατζηθεοδώρου παίρνει 200 χιλιάρικα και αυτό δεν ισχύει σε καμία περίπτωση. Προσπαθούσαν να ρίξουν στάχτη στα μάτια του κόσμου, χωρίς να έχω καταλάβει ακόμα τον λόγο. Ήμουν στη Σερβία και με έπαιρναν πρώην συναθλητές μου για να μου ζητήσουν δανεικά. Στην αρχή είχαν πει ψέματα ότι είχαν κάνει μείωση στις αποδοχές 30%, ενώ η μείωση ήταν 60% και το επιβεβαίωσαν στη συνέχεια. Μετά με κατέκριναν γιατί πήγα στην Παρτιζάν με λιγότερα χρήματα, είπαν αρκετά πράγματα, μέχρι και μισθοφόρο με αποκάλεσαν. Αν, όμως ήμουν μισθοφόρος, θα καθόμουν άρχοντας στον Ολυμπιακό και δεν θα έφευγα με λιγότερα χρήματα, τα οποία μαζεύτηκαν από το υστέρημα των οπαδών του Ολυμπιακού και τους ευχαριστώ πολύ. Δεν σκέφτηκα ποτέ τις αποδοχές μου, αλλά ήθελα το καλό της ομάδας. Είμαι χαρούμενος που συναντώ στο δρόμο κόσμο του Ολυμπιακού, ενώ μιλάω με κάποιους άλλους – μέσω του facebook – τι ακριβώς έχει γίνει και έφυγα τότε από την ομάδα».

Αφησε ωστόσο ανοικτό το ενδεχόμενο επιστροφής του στον Ολυμπιακό: «Δεν μπορώ να απαντήσω σε αυτό το πράγμα. Μόνο ο Θεός ξέρει τι μπορεί να γίνει στο μέλλον. Ο κόσμος με σέβεται σαν άνθρωπο, σαν επαγγελματία. Λειτουργώ πάνω από όλα με την ψυχή. Είμαι Ολυμπιακός και έχω δηλώσει ότι θα ήθελα να κλείσω την καριέρα μου στον Ολυμπιακό. Κυρίως για το εξωαγωνιστικό κομμάτι έφυγα τότε. Θα ήθελα να είμαι στην οικογένεια του Ολυμπιακού στο μέλλον, έστω και από κάποιο διοικητικό πόστο για να προσφέρω τις υπηρεσίες μου».

Για τους πανηγυρισμούς του στο ματς Χίος-Ολυμπιακός και τις αντιδράσεις οπαδών: «Κατ’ αρχάς ήταν ένα παιχνίδι συναρπαστικό και ο κόσμος ξετρελάθηκε από την εξέλιξή του. Ο Ολυμπιακός ήταν καλύτερος κατά κράτος από την Χίο και έπαιζε πολύ καλό πόλο, αλλά στο τέλος πήραμε τη νίκη. Ήμουν αρνητικός πρωταγωνιστής για τον Ολυμπιακό με τα γκολ που πέτυχα. Κάποιοι διαστρέβλωσαν την αλήθεια και ο κόσμος τα πίστεψε, αφού δεν είχε ακούσει τη δική μου άποψη. Μετά σαν αποτέλεσμα ο πρόεδρος της Θύρας 7 ήρθε και είπε σε όλον τον κόσμο ότι δεν έγινε τίποτα από αυτά. Εκτός από τους πανηγυρισμούς στα γκολ, δεν έκανα τίποτα άλλο. Είναι κάτι που έχω αφήσει πίσω. Διάβασα με προσοχή τα σχόλια που έγραφαν οι φίλαθλοι του Ολυμπιακού. Είναι φυσιολογικές οι αντιδράσεις των οπαδών, οι οποίοι είδαν αρνητικά τη συγκεκριμένη κίνηση. Για να πω την αλήθεια με στενοχώρησαν, αλλά είναι καθαρά δική μου ευθύνη Παρόλα αυτά, δεν προσέβαλα την ιστορία του Ολυμπιακού και όσα έχω προσφέρει στην καριέρα μου».

Για την νέα του ομάδα και τις συνθήκες εργασίας στη Χίο: «Ο κ. Παππής ανέλαβε την ομάδα και κάλυψε όλες τις οφειλές από τη δική του τσέπη. Μετά από τρία χρόνια πληρώθηκα στην ώρα μου και χαριτολογώντας είπα ότι έβαλα τα κλάματα. Οι συνθήκες είναι ιδανικές και η διοίκηση έχει κάνει το ανθρωπίνως δυνατό για να παρέχει όλες τις προϋποθέσεις ώστε να κάνουμε τη δουλειά μας.

Στη Χίο όλο το νησί κινείται γύρω από την ομάδα. Θεωρούν την καλύτερη ψυχολογία να έρθουν στην πισίνα και να παρακολουθήσουν την ομάδα. Ο πρόεδρος, κ. Παππής, έκανε ένα δυναμικό μπάσιμο, έφτιαξε ένα ανταγωνιστικό σύνολο με στόχο την υπέρβαση. Κάθε ομάδα, ωστόσο, θέλει υπομονή και επιμονή. Μέχρι τώρα δεν έχουμε πιάσει υψηλή απόδοση με εξαίρεση τα τελευταία ματς, αλλά πάνω που βρίσκαμε ρυθμό, ήρθε η διακοπή. Επειδή ήρθαν 5-6 καλοί παίκτες δεν πρέπει να θεωρούμε πως είμαστε υπερομάδα και θα σαρώσουμε τους τίτλους. Οι αποστάσεις στον αθλητισμό έχουν μικρύνει και όποιος κάνει σοβαρή προσπάθεια, ανταμείβεται».

Για την κατάκτηση του Champions League το 2002 με τον Ολυμπιακό: «Ήταν η καλύτερη ομάδα όλων των εποχών στην Ελλάδα, τόσο από άποψη δυναμικότητας, όσο και από πλευράς κλίματος. Ήταν αδύνατο να χάσουμε τον τίτλο εκείνο το διήμερο στη Βουδαπέστη. Αυτή η ομάδα ήταν ικανή να φτάσει στην κορυφή της Ευρώπης και τα κατάφερε με χαρακτηριστική άνεση. Η πορεία της ομάδας είχε αρχίσει τέσσερα χρόνια πριν, με δύο χαμένους τελικούς στο LEN Trophy κι ένα χαμένο-κλεμμένο στο Champions League. Είναι μία από τις καλύτερες στιγμές της καριέρας μου. Ιδιαίτερη στιγμή ήταν το πρώτο μου πρωτάθλημα με τον Ολυμπιακό το 1995, στα 18 μου χρόνια. Επίσης θυμάμαι το πρωτάθλημα του 2005, που ήταν το πρώτο μου πρωτάθλημα σαν αρχηγός του Ολυμπιακού».

Αναφερόμενος στις χειρότερες στιγμές στην πορεία του: «Οι χειρότερες στιγμές ήταν οι τρεις χαμένοι τελικοί και σίγουρα το χαμένο πρωτάθλημα από τον Εθνικό, παρόλο που εκείνη τη χρονιά έπαιξαν καλύτερα από τον Ολυμπιακό. Ήταν κάτι που πόνεσε αφάνταστα, αλλά ξεκίνησε την αντεπίθεση της ομάδας σε όλα τα επίπεδα. Μετά ο κ. Θεοδωρακάκης αύξησε το μπάτζετ, έφερε παίκτες παγκόσμιας κλάσης και ο Ολυμπιακός πήρε πολλούς τίτλους. Το πόλο μού πρόσφερε πολλά, αγωνιστικά και εξωαγωνιστικά. Ακόμη και οι άσχημες στιγμές με έκαναν πιο δυνατό. Δεν θα άλλαζα τίποτα στην καριέρα μου».

Για τους 31 τίτλους του είπε: «Το συνειδητοποίησα πέρυσι, όταν ένας συμπαίκτης μου, ο Βλάντιμιρ Βουγιασίνοβιτς που θεωρώ κορυφαίο στον κόσμο, μου έκανε πλάκα ότι έχει τρεις περισσότερους τίτλους από μένα. Για όσο κρατήσει αυτό το ρεκόρ θα το χαίρομαι. Θα δείξει αν μεγαλώσει κι άλλο. Δεν θέλω να λέω μεγάλα λόγια. Δεν έχω πει πότε θα τελειώσω την καριέρα μου ή τι θα κάνω του χρόνου. Δεν το ξέρω ούτε κι εγώ ακόμη».

Για την εμπειρία στο εξωτερικό είπε: «Μέχρι τώρα έχω απορρίψει δύο προτάσεις που μου έχουν γίνει από το εξωτερικό. Δεν χρειάζεται να το ξανακάνω, την έζησα αυτή την εμπειρία. Η εμπειρία στην Παρτιζάν ήταν χρωματιστή. Είναι μοναδικό, ειδικά αν πας να αγωνιστείς σε τόσο υψηλό επίπεδο και κάνεις αυτή την προπόνηση. Στην αρχή ήταν λίγο καταθλιπτικά. Ήμουν μόνος μου, μέχρι και ξεκίνησα να μαγειρεύω, ανεπιτυχώς αλλά ευτυχώς εγώ ήμουν το μοναδικό πειραματόζωο. Στη συνέχεια το απόλαυσα και κατακτήσαμε όλους τους τίτλους».

Το πρότυπό του στον αθλητισμό είναι «ο Τζόρνταν. Αρχικά έπαιζα μπάσκετ, αλλά μετά από έναν τραυματισμό στράφηκα στην πισίνα και κόλλησα εκεί. Τελικά έγινε επάγγελμα και τρόπος ζωής».
onsports.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: