Παρασκευή 30 Δεκεμβρίου 2011

ΞΕΝΙΑΔΗΣ : "ΘΕΛΩ ΤΗΝ ΑΕΚ ΚΑΙ ΘΑ ΤΗΝ ΠΑΡΩ"

Αποφασισμένος να αγοράσει το πλειοψηφικό πακέτο της ΠΑΕ ΑΕΚ εμφανίστηκε ο Βασίλης Ξενιάδης, στην πρώτη του συνέντευξη αφότου ακούστηκε το όνομα του να ενδιαφέρεται για την Ένωση.

Ο 46χρονος επιχειρηματίας μίλησε στο aek365.gr, είπε πως προτίθεται να βάλει τώρα 10 εκατομμύρια ευρώ στα ταμεία της ομάδας, επισήμανε πως δεν υπολογίζει στα λεφτά που πρόκειται να εισπράξει η ΠΑΕ από την οικογένεια Ψωμιάδη, επιθυμία του είναι να τελειώσει άμεσα το deal ενώ τόνισε πως «έχω καύ.. με την ΑΕΚ».

Ο Βασίλης Ξενιάδης βρίσκεται στην Αθήνα και είναι έτοιμος να συναντηθεί με τον Σταύρο Αδαμίδη. «Θα πάω στο ραντεβού γιατί αυτό πρέπει να γίνει. Ξέρω την κατάσταση την ΑΕΚ. Θα τελειώσουμε σύντομα με αυτή την ιστορία. Θα πάω να πάρω την ΑΕΚ. Προσωπικά θα ακούσω τον Αδαμίδη, να δω τι έχει να μου πει. Θέλω να τελειώσουμε σήμερα ακόμα, εκτός κι αν ζητήσει λίγο χρόνο ο άνθρωπος, εφόσον βρήκε κάτι καλό εκεί που πήγε» ήταν τα πρώτα του λόγια.

Ο 46χρονος επιχειρηματίας δήλωσε κατηγορηματικά πως, «Θα βάλω τώρα 10 εκατ. ευρώ. Όχι 2,5 εκατ. ευρώ. 10! Και αυτά τα λεφτά θα πάνε στους παίκτες και τους υπαλλήλους που τους οφείλονται τόσα χρήματα».

Στην συνέχεια ξεκαθάρισε πως θέλει την ΑΕΚ και θα την πάρει. «Όταν ψάχνεις μία Α.Ε. μαθαίνεις τα πάντα. Οι δικηγόροι μου είναι νούμερο «ένα» στην Ελλάδα. Αν θέλω να αγοράσω μία επιχείρηση, γνωρίζω τα πάντα. Από τον Αύγουστο το ψάχνω για την ΑΕΚ. Τον κ. Νοτιά τον ψάχναμε μέσω του κ. Στράτου μέσω email, μέσω τηλεφώνου, δεν εμφανίστηκε ποτέ. Τώρα είναι ο Αδαμίδης εδώ. Αυτός να δω τι θα μου πει και πως θα μου τα πει. Εγώ είμαι ξεκάθαρος: Θέλω την ΑΕΚ και θα πάω να την πάρω. Δεν θα μας πάρει ώρα η συνάντηση».

Και επειδή ακούγονται πολλά για το παρελθόν του, ο Βασίλης Ξενιάδης είπε, «Δεν με ενδιαφέρει τι λέει ο κόσμος. Ο κάθε ένας έχει τη δική του άποψη. Μακάρι να μου δοθεί η ευκαιρία να με κρίνουν στην ΑΕΚ. Είμαι ΑΕΚ από μικρό παιδί. Πολλοί με ξέρουν. Δεν με απασχολεί τι μπορεί να λένε, τώρα, αλλά μετά! Και για να τελειώνουμε με αυτό το θέμα και το παρελθόν: Έχω έναν αδερφό. Καμία σχέση δεν έχω μαζί του. Είναι άλλος άνθρωπος. Δεν έχω καμία σχέση με τον Αγροτικό Αστέρα. Με τον Αίαντα Σαλαμίνας πήγαμε να κάνουμε το deal, έχω καλές σχέσεις με το Δήμαρχο. Δεν έγινε, όμως. Δεν υπήρχε η προοπτική. Όσο για τον Ηρακλή, κακός ο κ. Ρέμος έμπλεξε το όνομά μου, τότε. Οι απόπειρες που έγιναν είναι γιατί θέλαμε να εμπλακούμε επιχειρηματικά. Και να στο πω κι αλλιώς: Δεν είχαμε εμπειρία τότε. Όλη αυτή η εμπειρία συγκεντρώθηκε και τώρα μπορούμε. Έτσι πιστεύω. Στην ΑΕΚ θα είναι καλύτερα τα πράγματα. Καλύτερα να ξεκινάς από χαμηλά και να προχωράς. Έχω φάει τη χλεύη από χαμηλά και τώρα δεν καταλαβαίνω τίποτα».

Ερώτηση τέθηκε και για τη δήλωση του Στέλιου Μανωλά, ο οποίος δημόσια ξεκαθάρισε ότι δεν επιθυμεί να είναι στην «ομάδα» του εφόσον τελικά πάρει την ΑΕΚ. «Δεν γνωρίζω προσωπικά τον κ. Μανωλά. Ο κ. Στράτος του είχε μιλήσει. Δεν θέλει ο άνθρωπος, οκ, τέλος. Τι να κάνουμε; Και εσένα αν σου έκανα μία πρόταση θα μου έλεγες «ναι» ή «όχι». Ε, ο κ. Μανωλάς απάντησε όχι».

Λόγος έγινε και για τα χρήματα που περιμένει να εισπράξει κάποια στιγμή από την οικογένεια Ψωμιάδη η ΑΕΚ: «Δεν περιμένω τα λεφτά του Ψωμιάδη. Να το ξεκαθαρίσω Μπορεί να πάρει η ΑΕΚ λεφτά πίσω σε 10 χρόνια. Μπορεί να μη τα πάρει και ποτέ. Βλέπουμε όλοι ότι υπάρχουν καθυστερήσεις. Δεν θέλω τα λεφτά αυτά για να διοικήσω στην ΑΕΚ. Δεν τα υπολογίζω καν».

Για τον Βασίλη Ξενιάδη σημασία έχει το συναίσθημα και το δηλώνει στο κλείσιμο της συνέντευξης: «Θέλω να μπω στην ΑΕΚ 60% εξαιτίας συναισθήματος και 40% ως επιχειρηματίας. Εδώ στην πατρίδα μου το συναίσθημα το λέμε αλλιώς: Κα...λα! Αυτό έχω για την ΑΕΚ».
sports-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: